Tryksager er en hel verden i sig selv. En verden, som jeg gerne vil byde dig velkommen i – på en let forståelig måde. Scroll ned, og bliv inspireret til hvordan du kan bruge tryksager som et aktivt og kreativt element i din markedsføring.
Tidligere på året – nærmere bestemt i marts – startede jeg op med et spændende projekt, som flere måneder senere mundede ud i en adventskalender lidt ud over det sædvanlige. Det hele startede, da jeg fik en besked fra Mette Straagaard, som er grafisk designer hos Raunsborg. Hun havde hørt om mig i en Facebook-gruppe […]
Made in Europe… Hvordan jeg med succes hjalp Airofit til at tage produktionen af deres emballage fra Kina til Europa. Airofit er produceret i Danmark – og de havde et ønske om at producere deres emballage i Europa, men havde svært ved at finde en leverandør, der kunne leve op til deres strenge krav til […]
At genbruge er det rigtige at gøre. I Danmark er vi rigtig gode til at indsamle og genbruge papir. Fakta er at papir kan genbruges op til 25 gange.
Jeg deler mine 4 bedste tips til indkøb af tryksager. Det handler nemlig ikke altid om “bare” at få den bedste pris…
Kender du det? Farverne blev ikke som forventet. Her er hjælp at hente. Du får 5 gode tips helt gratis af mig
Du ved sikkert også, at det er muligt at købe billigt, for billigt. Og det synes du måske nogle af dine kunder gør. Det kan skyldes, at din kunde gerne vil opleve, at de gør en god handel. Så hvorfor ikke give dem en god handel? Hvordan gør du så det?
Alle medarbejderne var vildt begejstret, da de fik udleveret denne taske, som er lavet af genbrugsplast. Den erstatter alle de poser og goodiebags, som de normalt har fået på deres årlige interne leverandørmesse.
Hvorfor er det vigtigt, at vide hvad tryksagen vejer? Jo, altså hvis du skal sende tryksagen ud til kunder er vægten interessant når du har brug for at kigge på prisen for portoen. Det er superærgeligt at skære ind til benet, og vælge ned ad, hvis det samtidig er med til at gøre tryksagen lidt […]
Synes du bedst om et leverandør/kunde forhold, hvor det er tydeligt, at du som kunde bestemmer hvad der skal laves? Hvordan det skal laves, og hvornår det skal laves?
Kunden var ked af at dukke op med de lilla metalkasser fra Quality Street, så kunne vi på nogen måde lave en løsning?
Bruger du etiketter i din markedsføring? Det håber jeg! Og hvis du ikke gør, får du her en række ideer til hvordan du kan skabe mersalg ved at vælge etiket som markedsføringskanal.
Tænker du at bæredygtige grafiske løsninger er dyrere, besværlige og mere kedelige? Det synes eventbureauet, Event Republic ikke.
Oplever du, at dine kunder og du selv tænker og taler mere om at være bæredygtig? Det gør jeg. Men jeg tror ikke det er en trend.
Tænker du bæredygtighed ind i dine marketingsmaterialer? Det er vigtigt at vi alle værner om miljøet, og med bæredygtige løsninger så kan du være med til at gøre en forskel.
Hvorfor er det vigtigt for dig, og dine kunder at bruge brandingmaterialer? Og er det overhovedet nødvendigt, kan de ikke bare kigge på hjemmeside? Næ nej, du får så meget tilbage, når du brander dig selv, og dine kunder. Du kan gøre det med enkel ting, eller du kan give den fuld gas. Det er […]
Hvilke trykkeri skal du vælge? Godt spørgsmål. Der er mange trykkerier, og de vil allesammen rigtig gerne have dig som kunde. Så hvordan vælger du det rigtige trykkeri?
Hvordan kontakter dine kunder DIG? Og hvordan kontakter DU dine kunder? – ser og hører de dig? Hvis ikke, skal du måske overveje at prøve en anderledes form for markedsføring
Alle de ting som skal bruges til Workz’s spil er specialfremstillet, de kan ikke kopieres, og er alle i en meget høj kvalitet
Har en stort anerkendt virksomhed brug for hjælp til grafisk produktion? JA, og de er heldigvis ikke bange for at spørge efter hjælp.
“Karin, hvordan får vi 1.000 mennesker til at finde tilbage til deres bus, på en mørk parkeringsplads?”