Hvorfor er det vigtigt for dig, og dine kunder at bruge brandingmaterialer? Og er det overhovedet nødvendigt, kan de ikke bare kigge på hjemmeside?
Næ nej, du får så meget tilbage, når du brander dig selv, og dine kunder. Du kan gøre det med enkel ting, eller du kan give den fuld gas. Det er helt op til dig.
The Print People havde været igang i 4 år, uden at jeg havde brugt tid eller penge på at lave branding, og det var først, da jeg mødte BIRKA, at jeg fik øjnene op for, hvordan jeg med få virkemidler, kan gøre en kæmpe forskel.
Med min branding har jeg fået en identitet, det gør det nemmere for mine kommende kunder at se hvad jeg laver, og faktisk også hvad jeg ikke laver. Ved at min branding er tydelig så tiltrækker jeg potientielle kunder.
Er det også noget du ønsker at arbejde med? Så læs videre her, og kontakt mig for en løsning som passer til dig.
Min branding i The Print People gør det så meget nemmere, for mig, at lave mit videre arbejde med netværk, SoMe opslag, Direct mails, og hjemmesiden.
Der er rigtig mange muligheder, så først tænk over, hvor meget tid og penge du vil bruge. Få en god ide, som du 100% selv går ind for. I mit tilfælde, har jeg valgt at lave en vifte, som er et værktøj min målgruppe har brug for.
Viften er fysisk, og jeg deler den gerne ud på newbizz-, og kundemøder, til netværksmøder også sender jeg også TPP viften, uopfordret, til potentielle kunder.
Viften og de andre ting jeg laver, har et fast design, som jeg har fået ved, at få lavet et moodboard. Et moodboard er visuelt værktøj med farver, fonte, forslag til billeder. Du kan vælge, at gå videre og få lavet en markedsføringsplan, som også kan hjælpe dig og din kunde med, at få defineret, hvordan du og din kunde skal brande jer. Det tager tid at lave, og det kan virke som meget at gøre ud af det, men jeg kan forsikre, at det er givet godt ud.
Det er også igennem dit brandingmateriale, at du kan vise din holdning, til f.eks bæredygtighed og til hvilken kvalitet du repræsenterer.
For mig, er det, at du viser, hvem du er, eller hvad du sælger.
Hvis det er en plakat, så skal den være klar i budskabet, der skal ikke være meget tekst, og farverne, og hele designet skal emme af dit brand.
Hvis det er en ting, en reklameartikel/merchandise, så må det gerne være noget som er sjovt, eller anvendelig, noget som kan holde i lang tid, eller noget som ikke er set før. Det kan også være noget med at være firstmover på noget som ikke er set før.
Udfyld dine kontakt-info herunder, så vender jeg tilbage til dig for at aftale et møde – hos dig eller mig.
Når du udfylder din mail, siger du samtidig ja tak til at jeg må sende dig mails med inspiration til dine tryksager, vigtige artikler, samt mulighed for ekstra gode aftaler. Hvis du ikke ønsker dette, kan du istedet kontakte mig direkte på ka@theprintpeople.dk for at booke dit møde.
Jeg glæder mig til at nørde med dine tryksager…
Med venlig hilsen
– din uvildige tryksagsekspert
Ønsker du ikke at få de samme fejl som mange oplever på deres tryksag, kan du her læse og få hjælp til at undgå de mest almindelige fejl i tryksagsproduktion.
Har du overhovedet brug for en tryksagsekspert? Og hvad betyder uvildighed når du gør dit grafiske indkøb? Det betyder faktisk mere end du tror!